A Contact Center (CC) alapvető célja egy állandó segítséget nyújtó elérési pont biztosítása az Országos Tisztifőorvosi Hivatal által fejlesztett informatikai rendszereket alkalmazó felhasználók, elsősorban védőnők számára; valamint, hogy a célcsoporttól web-en, telefonon, email-en érkező szakmai és informatikai bejelentések, problémák teljes körűen adminisztrálhatók és lekövethetők legyenek. A CC egy olyan hatékony ügyfélkapcsolati rendszer, amely könnyen, kényelmesen és egyszerűen kezelhető mind a CC munkatársainak, mind pedig a felhasználóknak. Előnye, hogy az egyedi azonosítóval rendelkező bejelentések a rendszerben történő rögzítést követően azonnal megtekinthetők, nyomon követhetők a megoldás pillanatáig, ugyanis email-ben értesíti a résztvevőket bármilyen eseményről, és azt követően utólagosan is ellenőrizhetők, visszakereshetők. A rendszer lehetőséget biztosít továbbá pontos és naprakész statisztikák előállítására is. A Contact Center kiemelt feladata, hogy a felhasználók igényeit hatékony működésével a lehető legrövidebb határidőn belül kiszolgálja, így segítve mindennapi munkájukat.