A tájékoztatás szerint az alapellátásban dolgozó csaknem másfélezer területi és iskolavédőnő laptophoz jutott, valamint az egyre összetettebb védőnői adatszolgáltatási feladatok gyors és minőségi ellátását elősegítve korszerű Contact Centert alakítottak ki.
    Emellett olyan, eddig hiányzó oktatási anyagokat készítettek, amelyek módszerei a gyakorlatban könnyen adaptálhatók, egyszerűen bemutathatók, segítik a védőnők és a hátrányos helyzetű célcsoport tagjai közötti kommunikációt.
    Mint írták, a szakmai személyiségfejlesztés és a stresszterhelés csökkentése érdekében mentálhigiénés támogatást adnak a védőnőknek, a pályaelhagyás által leginkább érintett három megyében - Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves, Szabolcs-Szatmár-Bereg - "csoportos szupervízió, esetmegbeszélő csoport, tréning, coaching és egyéni szupervízió tanácsadási formákat" biztosítottak valamennyiüknek.

biy \ bám \ bdó

MTI 2017. március 30., csütörtök 15:23